تیر 05 1401

ترفند های جذب مشتری با کارت ویزیت

ترفند های جذب مشتری با کارت ویزیت

آنچه شما باید بدانید این است که با طراحی کارت ویزیت خود به روش های موثر و خلاقانه از رقبا پیشی بگیرید آیا می دانستید مردم کارت ویزیت هایی که به دردشان بخورد را نگه میدارند؟ شما میتوانید از این نکته به نفع خود استفاده کنید و مخاطب خود را تبدیل به مشتری و حتی مشتری دائم کنید.زمانی که شما کارت ویزیت کسب و کار خود را به افراد میدهید ،در حقیقت به آن ها  این فرصت را می‌دهید که با استفاده از اطلاعات تماس موجود در کارت، هر زمان که خواستند با شما تماس بگیرند و از شما خرید کنند. به عبارتی دیگر وقتی نیاز به محصول شما داشته باشند با شما تماس بگیرند.

جهت سفارش چاپ کارت ویزیت ارزان کلیک کنید

و اما رقیبان !!! آنها نیز همین اقدامات را برای جذب مشتری بیشتر انجام می دهند. احتمال اینکه مشتری شما کارت ویزیت یک کسب و کار دیگر مشابه شما را داشته باشد خیلیزیاد هست چرا که می توانند به این صورت حق انتخاب بیشنری برای حود فراهم کند اما این موضوع برای شما خوب نیست. یعنی مشتری هرچقدر گزینه بیشتری برای انتخاب داشته باشد شانس انتخاب شدن شما کمتر می شود. پس شما در این حالت باید خلاقیت خود را به کار بگیرید و زرنگی کنید و کارت ویزیت خود را به روش های موثر و خلاقانه چاپ و پخش کنید. در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که اگر آن ها را در استراتژی بازاریابی خود به کار بگیرید در رابطه با مشتریان می توانید بهتر عمل کنید و تاثیرگذاری بالاتری داشته باشید.

4 ترفند های جذب مشتری با کارت ویزیت

🎨 کارت ویزیت را برای مشتریان پست یا ایمیل کنید.

برای این کار میتوانید از سایت های ثبت مشاغل لیست آدرس های صاحبان کسب و کار را پیدا کنید و کارت ویزیت را برایشان بفرستید و اگر آدرس ایمیل آن ها را یافتید برای آن ها ایمیل نیز ارسال کنید. که به نظر ما بهتر است علاوه بر ارسال ایمیل کارت ویزیت ، رزومه خود به همراه چاپ تراکت و چاپ سربرگ حاوی لوگو و برند سازمانی را ارسال کنید چرا که  چیزهایی که قابل لمس هستند مانند محصولاتچاپی ارتباط بیشتری با حواس مخاطب دارند. و کمک بیشتری به شما میکند

🎨 کارت ویزیت خود را درون بسته بندی محصول قرار دهید.

درون بسته بندی محصول یک کارت ویزیت قرار دهید و مشتری را تشویق کنید تا شما را به دوستانش معرفی کنند. اینجا بحث خدمات با کیفیت برای مشتری مطرح هست.میتوانید از بسته های تخفیفی استفاده کنید جدایی از اینکه اگر محصولی شما کیفیت بالایی داشته باشدمحصول شما تبلیغ شماست و آن ها شما را به دیگران معرفی خواهند کرد.

🎨 از روزهای خاص و مناسبت ها بهره بگیرید

اگر برای مناسبت خاصی تخفیفی برای محصول خوددرنظر دارید، یک سری کارت ویزیت مخصوص حاوی کد تخفیف چاپ کنید. اگر اینکار را در مناسبت های خاصی مثل روز پدر، روز مادر، ولادت ها و.. در نظر دارید میتوانید طراحی مخصوصی متناسب با مناسبت انجام دهید تا ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشدبهتر است این کارت ها را یک هفته قبل از مناسبت پخش کنید همیشه بیش از یک کارت به مخاطب بدهید و دو تا اضافه بدهید و بخواهید که آن را به دوستان خود دهد. برای مدیریت این تخفیف ها، یک سیستم راه اندازی کنید تا هر کد تخفیف را کنترل کند.

🎨 کارت ویزیت خود را در بولتین های عمومی بگذارید

احتمالا در نزدیکی محل کار شما بردهای تبلیغاتی عمومی وجود دارند. معمولا  مدارس، سوپرمارکت ها، مکان های تفریحی، کافی شاپ ها و مراکز اجتماعی معمولا بولتین های مخصوص به خود را دارند. اگر به فرض مثال مخاطب شما دانش آموز هستند، قرار دادن کارت ویزیت در بولتین مدارس شما را به مخاطب هدف خود نزدیک تر میکند.

آماده اید با به کار بستن این نکات، مشتریان زیادی به سمت شما سرازیر شوند؟ با مراجعه به صفحه چاپ کارت ویزیت میتوانید نمونه کار مورد نظر خود را بیاید.

✔ چاپ کارت ویزیت

امروزه هر کسب و کار کوچک و بزرگ، برای معرفی کسب و کار خود به اشخاص و شرکت های دیگر، از چاپ کارت ویزیت استفاده میکند. در طراحی کارت ویزیـت اصولا از لوگو و نام مجموعه، نام، آدرس و تلفن، مشخصات شبکه های اجتماعی، وب سایت و ایمیل و … استفاده میشود. چاپ کارت ویزیـت در جنس هایی چاپ کارت ویزیت پی وی سی ، چاپ کارت ویزیت مربع ، چاپ کارت ویزیت لیبلی ، کارت ویزیت مخملی ، کارت ویزیت طلاکوب ، کارت ویزیت لمینت برجسته ، کارت ویزیت لمینت مات ، کارت ویزیت لمینت براق ، کارت ویزیت سلفون مات ، کارت ویزیت سلفون براق و… در مجموعه ما انجام میشود. زیبایی و کیفیت کارت ویزیت برای جلب توجه مشتری بسیار اهمیت دارد. کیفیت کاغذ، نوع چاپ، طرح کارت، رنگ و …در کیفیت نهایی کارت ویزیت موثر هستند. تیم چاپخانه ایران زمین با بهره گیری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ، کارت‌های ویزیت بسیار جذاب، شیک، طراحی منحصر به فرد و با کیفیت را به شما ارائه می‌دهد.

✔ قیمت چاپ کارت ویزیت

قیمت کارت ویزیت معمولی با توجه به ابعاد، طرح، مدل، نوع چاپ، تعداد تیراژ و سایر ویژگی‌های آن متفاوت است. همچنین هزینه طراحی جداگانه محاسبه می‌شود.

✔ اطلاعات روی کارت ویزیت

  • نام برند
  • خدمات و حوزه کاری
  • اطلاعات تماس (درج اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به شبکه‌های اجتماعی نیز کاربرد زیادی دارد.)
  • استفاده از کد QR
  • آدرس سایت

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

🎨 ۱. قالب کارت ویزیت بیانگر برند شما است.

کارت ویزیت در بردارنده اطلاعات زیادی درباره خدمات شما است. در نتیجه طرحی را انتخاب نمایید که بیانگر برند و خدمات شما باشد. برای مثال اگر شما طراح داخلی هستید و در زمینه طراحی مدرن تخصص دارید می‌توانید با انتخاب یک قالب تمیز و ساده برند خود را نشان دهید.

🎨 ۲. توجه به سایز و ابعاد

معمولا سایز استاندارد کارت ویزیت ۹.۵ * ۵.۵ و ۴.۵ * ۸.۵ سانتی‌متر می‌باشد. اما در مجموع سایز کارت به طرح و قالب مورد نظر شما نیز بستگی دارد. در صورت استفاده از فتوشاپ در طراحی کارت سایز آن باید ۱۰۳۹ در ۶۹۷ پیکسل باشد و از حالت «CMYK» نیز استفاده کنید. استفاده از سایز مناسب بر نتیجه نهایی تاثیر چشمگیری دارد.

🎨 ۳. جای برش

تقریبا ۴ میلی‌متر از اطراف طرح را مانند رنگ پس زمینه را برای خطای دستگاه باقی بگذارید.

🎨 ۴. رنگ مناسب

هنگام طراحی کارت ویزیت به تناسب و همخوانی رنگ‌ها با یکدیگر و روانشناسی آنها توجه کنید با توجه به مخاطبین هدف خود از رنگی استفاده کنید. همچنین با توجه به رنگ لوگو و برند، رنگ را انتخاب نمایید.

🎨 ۵. خوانایی متن

هنگام انتخاب فونت طرح همه افراد را در نظر بگیرید. اگر از فونت کوچک استفاده کنید یا کیفیت دستگاه چاپ پایین باشد ممکن است سالمندان یا افرادی که چشمشان ضعیف است قادر به خواندن اطلاعات کارت نباشند.

نمونه کار طراحی کارت ویزیت

✔ کارت ویزیت های متداول کدامند؟

چاپ کارت‌های ویزیت در طرح و مدل‌های مختلف امکان پذیر است. می‌توانید با توجه به شغلتان چاپ کارت ویزیت یک روزه را در طرح، مدل‌ و با رنگ دلخواه خود ثبت نمایید. برای مثال اگر در زمینه آی تی فعالیت می‌کنید می‌توانید کارت ویزیت با مدل یا طرح کامپیوتر، لپ‌تاب و … سفارش دهید. در این صورت به طور عینی حرفه خود را معرفی می‌کنید و افراد بیشتری را جذب می‌نمایید. متداول‌ترین طرح و مدل‌های کارت ویزیت عبارتند از:

  • مدرن
  • کلاسیک
  • رنگی
  • اشکال هندسی (مربعی، مستطیل و …)
  • دارای تصویر
  • بافت دار
  • چوبی
  • فلزی
  • شیشه‌ای
  • و …

✔ نتیجه گیری

استفاده از کارت ویزیت که دارای طراحی زیبا و دقیق است، چیزی فراتر از اطلاعات تماس شما را به مشتریان انتقال می‌دهد. اینگونه کارت ویزیتی شما را حرفه‌ای نشان می‌دهد، باعث جلب اعتماد مشتریان و متمایز ساختن حرفه شما می‌شود.جهت سفارش انواع کارت ویزیت با قیمت مناسب و تراکت تبلیغاتی و انواع ست اداری و… کلیک کنید.

چاپخانه ایران زمین یکی از پیشکسوتان عرصه چاپ در ایران از سال 1370 شروع به کار نموده و تا کنون افتخار همکاري با شرکت ها و موسسات گوناگوني را داشته است. سعي ما در اين مکان بر اين بوده تا بتوانيم تمام نيازهاي چاپي شما مشتريان گرامي اعم از چاپ افست با دستگاه هاي چهار رنگ همزمان و چاپ ديجيتال را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. این مجموعه  با تکیه بر نیروی انسانی با تجربه و متخصص و نیز دستگاه ها و تجهیزات به روز، می تواند با اطمینان کامل کیفیت محصولات خود را تضمین کند. لازم به ذکر است علاوه بر تجربه، تخصص و تجهیزات،کنترل کیفیت مداوم از طراحی تا تحویل سفارش این مجموعه را از دیگر همکاران متمایز کرده است . هدف چاپخانه ایران زمین بر این بوده است که شما با صرف کمترین زمان و هزینه، بهترین نتیجه را دریافت کنید. سعی و تلاشمان بر این است که این مهم را بعنوان مزیت برای شما همیشه حفظ کنیم و بهبود بخشیم.

5/5 - (4 امتیاز)

Leave a Reply