چاپ بگ تبلیغاتی

چاپ بگ تبلیغاتی در اصفهان

چاپ بگ تبلیغاتی

با بگ تبلیغاتی، بهترین راه برای معرفی محصولات و خدمات شما را پیدا کنید. ما برند شما را به بالاترین سطح ممکن برده و بهترین نتایج را برای شما فراهم می‌کنیم.

خدمات چاپ بگ تبلیغاتی در اصفهان

  • طراحی خلاقانه و جذاب
  • چاپ با کیفیت بالا
  • قیمت مناسب و قابل تنظیم
  • تنوع در اندازه و قالب کار
  • ارسال سریع و به موقع

بگ تبلیغاتی در انواع مختلفی قابل دسترسی است و می‌تواند از جنس‌ها ی متفاوتی ساخته شود. در زیر چند نوع معمول بگ تبلیغاتی و پارچه‌های استفاده شده را بررسی می‌کنیم:

مجموعه چاپ ایران زمین ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

انواع چاپ بگ تبلیغاتی

  1. بگ پارچه‌ای: بگ‌های تبلیغاتی از پارچه‌های مختلفی مانند پلی‌استر، نایلون، پنبه و کتان ساخته می‌شوند. این پارچه‌ها می‌توانند سبک وزن و مقاوم، ضدآب، قابل شستشو و قابل چاپ باشندبگ های پارچه ای در گرماژ 60 و 90 قابل ارائه هستند هرچه گرماژ پارچه بالاتر باشد مقاومت بیشتری دارد.
  2. بگ نایلونی: بگ‌های تبلیغاتی نایلونی معمولاً برای تبلیغات در فروشگاه ها ، مراکز خرید و سوپر مارکت ها استفاده می‌شوند. این نوع بگ‌ها معمولاً سبک و ضدآب هستند و قابلیت چاپ بر روی آنها وجود دارد. این بگ ها از نایلون و مواد پی وی سی بهداشتی ساخته شده است و برای حمل مواد بهداشتی قابل استفاده می باشد.
  1. بگ کاغذی: بگ‌های تبلیغاتی کاغذی معمولاً از کاغذهای با کیفیت ، گرماژ متفاوت و سبک ساخته می‌شوند. این بگ‌ها معمولاً برای تبلیغات فروشگاه‌ های آرایشی و بهداشتی ، بوتیک ، فروشگاه های موبایل ، طلا و جواهرات و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مورد وزن پارچه، وزن بگ تبلیغاتی ممکن است بسته به نیازهای شما متفاوت باشد. وزن پارچه‌های استفاده شده در بگ‌های تبلیغاتی معمولاً در بازه 60 گرم تا 90 گرم و دربگ های تبلیغاتی کغ تاز 200تا 300گرم  موردسفارش قرار می‌گیرد. البته، نیازها و ترجیحات شما می‌تواند بسته به نوع تبلیغات و محتوای بگ تبلیغاتی تغییر کند.

بگ تبلیغاتی عمدتا در سایز های مختلف و با خدمات مختلف مانند دسته های پانچی و دسته های بندی تولید میشوند .

مزایای استفاده از بگ دستی در دنیای تجارت

 می توانید متناسب با نیاز خود یکی از بگ های تبلیغاتی با ویژگی های مختلف انتخاب نمایید.

سوالی که ممکن است پیش آید این است که چرا کسب‌وکارها باید از شاپینگ بگ برای تبلیغات خود استفاده کنند. در ادامه به برخی از دلایلی که می‌تواند افراد را ترغیب کند تا از این محصول استفاده کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبایی و شکیل بودن و ایجاد حس خوب خرید
  • مقاوم بودن در برابر قرارگیری اجسام

بگ کاغذی از تنوع در طرح، رنگ و سایز بسیاری برخوردار است. درنظر داشته باشید که این تنوع در بگ خرید پارچه‌ای قابلیت اجرا ندارد. طبق آمار 10 ساله شبکه چاپ، بگ خرید تبلیغاتی یا بگ شاپ خرید یکی از موفق‌ترین ابزارهای تبلیغاتی پکیجینگ محصول است.

محصول پیشنهادی : برای مشاهده نمونه های چاپ بنر در اصفهان کلیک کنید.

 این محصول جذاب دو ویژگی متمایز دارد، اولین مورد این‌که بگ کاغذی در نقش حمل محصولات به‌خوبی و مطمئن عمل می‌کند و دومین مورد این است که در نقش برندسازی و بازاریابی به خوبی ظاهر می‌شود. برای چاپ بگ پارچه ای و  پلاستیکی از چاپ سیلک اسکرین و برای بگ مقوایی از چاپ افست استفاده  میشود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .چاپ ایران زمین تولید  کننده انواع بگ کاغذی ،بگ پارچه ای و بگ پلاستیکی تبلیغاتی

محصول پیشنهادی : جهت مشاهده نمونه کار چاپ سربرگ در اصفهان کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)