چاپ سربرگ

طراحی و چاپ سربرگ

طراحی و چاپ سربرگ : اگر برای شما سوال هست چاپ سربرگ برای شما امری ضروری هست یا خیربا ما همراه باشید ، قطعا شما هم برای رونق و پیشرفت کسب و کار خود در تلاشید پس اگر به دنبال یک کسب کار با اهمیت و پایداری هستید اول به فکر چاپ سربرگ و ست اداری که باعث تاثیرگذاری بیشتر میشود، باشید. به گونه ای که تمامی مکاتبات اداری، نامه ها، قرارداد ها و دیگر نوشته نیازمند آن است منظور از سربرگ به زبان ساده یک کاغذی است که تصویری از آرم و مشخصات شرکت شما را در آن چاپ شده باشد و نکته بسیار با اهمیت اینست که جنس و نوع کاغذی که از آن برای چاپ سربرگ استفاده می کنید چگونه است و از نظر کیفیت چاپ در چه سطحی میباشد چرا که جنس مرغوب چاپ و کیفیت کاغذ باعث به کسب و کار شما اعتماد بیشتری بشود.

مجموعه چاپخانه ایران زمین ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

انواع سربرگ متناسب با سلیقه و نیاز شما

 می توانید متناسب با نیاز خود یکی از سربرگ های زیر را با ویژگی های مختلف انتخاب نمایید .

دسترسی سریع چاپ سربرگ

چاپ سربرگ تحریر 80 گرم ( سایز واقعی )

چاپ سربرگ برروی برگه تحریر 80 گرم یکی از خدمات قابل ارائه در مجموعه چاپخانه ایران زمین می باشد.نازکترین برگه موجود در بازار برای چاپ سربرگ و انواع چاپ ست اداری و مدیریتی ، برگه تحریر 80 گرم می باشد. همه چاپ سربرگ ها به صورت 4 رنگ با بالاترین کیفیت می باشد. سربرگ امکان ارائه به صورت سرچسب 100 تایی و یا بدون سرچسب را دارد. میشود سربرگ دو رو نیز برروی برگه تحریر 80 گرم وجود دارد اما توصیه ی ما اینست که  اگر قصد چاپ دو رو را دارید از تحریر 100 گرم و یا سربرگ کتان 120 گرم استفاده نمایید. نکته : در سربرگ هم مانند چاپ کارت ویزیت برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان 5 میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

چاپ سربرگ تحریر 100 گرم ( سایز واقعی )

 برگه های تحریر ۱۰۰ گرم از ضخامت قابل قبولی دارند  و برای مصارف اداری و استفاده در پرینتر بسیار مناسب می باشد.  چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم همانند چاپسربرگ تحریر 80 گرم نیز به صورت ۴ رنگ یا تمام رنگی می باشد. همچنین در صورت تمایل برای دریافت سربرگ ها به صورت سرچسب در فرم سفارش چاپ مشخص نمایید. برروی کاغذ تحریر ۱۰۰ گرم چاپ سربرگ A4 و A5 انجام می شود. نکته قابل اهمیت همانند دیگر محصولات چاپی برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید

چاپ سربرگ در اصفهان

چاپ سربرگ تحریر 120 گرم ( سایز واقعی )

چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم یکی دیگر از انواع سربرگ های پرمصرف چاپ افست هست. ان برگه دارای بافت ریز بوده و به راحتی قابل نوشتن و چاپ در پرینتر می باشد. چاپ سربرگ روی کتان ۱۲۰ گرم به صورت تمام رنگ انجام می شود و این جنس برای چاپ دو رو بسیار مناسب تر از برگه های تحریر ۸۰ گرم و ۱۰۰ گرم می باشد. برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

چاپ سربرگ تحریر 140 گرم ( سایز واقعی )

چاپ سربرگ های ۱۴۰ گرم کارتی به صورت افست انجام می شود و مناسب برای امور اداری و مدیریتی بسیار می باشند. چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم به صورت تمام رنگی قابل انجام است و این نوع کاغذ برای چاپ های تمپلات و پر بسیار مناسب است و کلیه رنگ ها بسیار شفاف و زنده می باشند. همچنین در صورت تمایل برای دریافت سربرگ ها به صورت سرچسب در فرم سفارش چاپ سربرگ مشخص نمایید. این کاغذ با تمام مزیایی که دارد یک ویژگی منفی هم دارد ،  این کاغذ ، امکان چاپ این سربرگ فقط به صورت یکرو داراست. نکته : برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

طراحی و چاپ سربرگ

آیا شما طرحی برای چاپ سربرگ خود دارید؟ آیا شما نیازمند به نیروی متخصص برای طراحی و سپس چاپ سربرگ خود می باشید؟ ما در چاپخانه ایران زمین با استفاده از بهترین طراحان گام به گام با شما پیش میریم تا طرح دلخواه خودتان را در کوتاه ترین زمان، منحصر به فردترین سربرگ با بالاترین کیفیت و با انواع مختلف کاغذ، طرحی را که باعث بهتر شدن فضای کسب کار شما بشود را چاپ کند .

طراحی و چاپ سربرگ در مرحله ی اول نظم و شخصیت برند شما را در نظر بیننده نمایش می دهد.سربرگ جز مهمترین فاکتور های رسمی و هویت بصری یک سازمان است.سربرگ شما یکی از فاکتور های مهم برای نمایش نظم و تقویت روابط با تمامی ارگان ها و شرکت هایی که با آنها در ارتباط هستید می باشد .سربرگ وسیله ای برای نمایش اهمیت استراتژی سازمان و برند و توسعه ارتباطات بین سازمانی شما است .

توصیه می شود برای طراحی و سفارش سربرگ برندتان با طراحان و گرافیست های حرفه ای در ارتباط باشید. با این کارطراحی شکیل و منحصر به فرد برای سازمان خود خلق کرده اید . سربرگ اختصاصی برندتان نشان دهنده ی هماهنگی ، یکپارچگی به ست اداری شما می بخشد و جز ارکان اصلی ست اداری می باشد .سربرگ جز اوراقی است که برای نگارش نامه‌های رسمی و اداری از آنها استفاده می‌شود و می‌تواند نشان دهنده‌ی حرفه‌ای بودن آن کسب‌وکار باشد. با توجه به اینکه سربرگ شامل لوگو و نام شرکت، آدرس، شماره تماس و راه‌های ارتباطی سازمان مربوطه است دسترسی مخاطبان به آن مجموعه را تسهیل می‌کند.

نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ

  •  فونت استفاده شده در طراحی سربرگ ۱۰پوینت تا ۱۴ پوینت می‌باشد.
  • اگر فایل طراحی را خودتان میخواهید ارسال کنید مد رنگی فایل طراحی باید CMYK و ۸bit و JPG  باشد و همچنین اگر با کرل طراحی کرده اید خروجی PDF گرفته و در فتوشاپ به JPG تبدیل نمائید.
  • حداقل یک سانتی‌متر حاشیه سربرگ درنظر گرفته شود.
  • اندازه سربرگ ترجیحاً سربرگ در اندازه ی ۹۰۰ پیکسل در ۱۰۰ پیکسل باشد.
  • فونت های مشکی باید دارای کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 باشد
  • اگر از فونت سفید در زمینه مشکی استفاده کردید حتما باید به فونت،استروک تک رنگ مشکی ۲ پیکسل دهید.

از سربرگ در کجا می‌توان استفاده کرد؟

طراحی و چاپ سربرگ مردم اغلب تصور می‌کنند که فقط شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ نیاز به استفاده از سربرگ در مراودات خود دارند اما در حقیقت  هر کسب‌ و کاری در هر اندازه‌ای که باشند خواه شخصی خواه شرکت بزرگ یا کوچک باید از سربرگ در نامه‌ها و ارتباطات خود استفاده نمایند. علاوه براین از سربرگ در موارد دیگر نیز استفاده می‌شود مانند:

. نوشتن فاکتور

. اطلاعیه‌ها

. نامه‌های اداری

. اعلام مناقصه‌ها

. ارائه اطلاعات مربوط به کسب‌وکار شما به دیگران

مقایسه چاپ انواع سربرگ تحریر 80 گرم، تحریر 100 گرم، کتان 120 گرم و کارتی 140 گرم

در بالا به مقایسه ی انواع سربرگ ها اشاره کردیم و در یک جمع بندی نتیجه را بازتاب میدهیم :

  • ارزان ترین و نازک ترین چاپ سربرگ، تحریر 80 گرم است.
  • گران ترین سربرگ کتان 120 گرم است که بافت خاصی دارد.
  • ضخیم ترین کاغذ برای سربرگ،سربرگ کارتی 140 گرم است.
  • اگر به دنبال یک سربرگ ساده و مقاوم هستید، چاپ سربرگ تحریر 100 گرم بهترین انتخاب برای شماست.

چاپ سربرگ فوری در اصفهان

چاپ سربرگ و چاپ پاکت زیر مجموعه های چاپ دیجیتال اوراق اداری هستند. چاپ دیجیتال ست اداری چاپی فوری است و در یک روز کاری میتواند انجام شود، در این نوع چاپ، امکان چاپ در تیراژ پایین و چاپ کیفیت بالا نیز وجود دارد و نکته اینجاست که اگر شما برای دریافت سربرگ عجله ای ندارید و تیراژ بالا میخواهید برای صرفه جویی در هزینه ها میتوانید از چاپ افست نیز استفاده کنید. شما می توانید بر اساس سایز و قیمت ، کاغذ های مختلفی را برای چاپ سربرگ انتخاب کنید لازم بذکر است که بعضی از جنس ها را می توانید در فرم های 1 روزه و 3 روزه هم به صورت فوری چاپ کنید.

اگر نیازی به سربرگ منحصر به فرد ندارد در صورتی که نیازی به سربرگ منحصر بفرد ندارید می توانید با مشاهده نمونه سربرگ های مختلف، از سربرگ آماده استفاده کرده و آن را چاپ کنید. ولی از آنجایی که سربرگ یکی از اوراق مهم اداری است و نقش مهمی در برندینگ شرکت شما ایفا می کند توصیه ما استفاده از طراحی متمایز و شکیل برای متفاوت بودن چاپ سربرگتان است و یا در کمترین حالت استفاده از سربرگ آماده و تغییر آن متناسب با رنگ و لوگوی شرکتتان است.

چاپ سربرگ در اصفهان

قیمت چاپ سربرگ در اصفهان

در بالا به ضرورت وجود سربرگ برای کسب و کار شما اشاره کردیم که با توجه به همه گیر بودن آن برای همه ی افراد، قیمت چاپ سربرگ در اصفهان حائز اهمیت میشود. اما باید بگوییم قیمت چاپ سربرگ با توجه به نوع کاغذ و تیراژ متفاوت خواهد بود. به طور مثال ارزانترین چاپ سربرگ، برای کاغذ تحریر 80 گرم است. که البته با ضخیم شدن کاغذ قیمت آن بالاتر میرود مثلا میتوانید از تحریر 100 گرم، کتان 120 گرم و کارتی 140 گرم با قیمت بالاتر استفاده کنید. پس برای دریافت تعرفه چاپ سربرگ با کارشناسان ما در چاپ ایران زمین تماس حاصل نمایید.

4.4/5 - (32 امتیاز)