تقویم دیواری

طراحی و چاپ تقویم دیواری

طراحی و چاپ تقویم دیواری

طراحی و چاپ تقویم های دیواری جز پر طرفدارترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی است .در اینجا با انواع تقویم های دیواری و کاربرد ها، نوع چاپ و صحافی آن می پردازیم . تقویم دیواری جز اولین محصولا تبلیغاتی هست که شرکت ها و سازمان ها برای تبلیغات و به عنوان هدیه تبلیغاتی از آن استفاده میکرده اند .این تقویم ها هم جنبه تبلیغاتی داشته و هم به عنوان تقویم سالانه مورد استفاده قرار میگیرد.

تقویم های دیواری عمدتا به صورت تک برگ طراحی و چاپ می شود .که عمدتا روی دیوار نصب می گردد  که رهگذر و مخاطب کاملا  آسان می تواند تاریخ و مناسبت ها را مشاهده کنند.در تقویم ها روز های هفته و وقایع مهم ثبت می شود . آنچه درباره سایز تقویم ها باید بدانیم این هست که این محصول در سایز های متفاوت بسته به نوع محل مصرف قابل طراحی و چاپ هستند . و به دلیل کاربردی بودن آن بسیار پر طرفدار است. امروزه برای اکثر کسب و کار ها از تبلیغات مقرون به صرفه استفاده می شود . تقویم های دیواری به دلیل مقرون به صرفه بودن بسیار پرطرفدار هستند .

تقویم های دیواری در انواع متفاوت عمومی ، اختصاصی و دیجیتالی دسته بندی می شود .

تقویم های دیواری عمومی

در این نوع سفارش از طرح های یکسان و ساده استفاده می شود که می توا در سایر مکان ها نصب کرد و فقط جنبه اطلاع رسانی دارد .تقویم های عمومی در مکان هایی مانند مدارس ، دفترهای اداری ، هایپر ها، مطب و … استفاده می شود . این محصول به صورت تک برگی چاپ و ارائه می گردد .

تقویم های دیواری اختصاصی

در این نوع سفارش تمامی مناسبت های خصوصی و عمومی مانند تولد ها و مناسبت های مهم را مشخص و همچنین می توان طرح و عکس های اختصاصی شخصی و یا شرکتی را بر روی تقویم لحاظ کرد .این نوع تقویم در انواع مختلف تک صفحه ای یا چند برگی طراحی و چاپ می شود .نوع صحافی این نوع سفارش بسته به مقدار هزینه و سلیقه در انواع سیمی و صحافی و … قابل اجرا می باشد .

تقویم دیواری دیجیتالی

تقویم های دیجیتالی عمدتا در مکان هایی مانند بانک ها ،فرودگاه ها و … به صورت مانیتور های دیجیتالی تاریخ ، ساعت و … را نمایش می دهد .

سایز تقویم

سایز های مختلفی برای تقویم ها تعریف شده است که به صورت عمودی و افقی در سایزهای A5,A4,A3,A2   طراحی و چاپ می شود. برای زیباشدن تقویم دیواری عمدتا از صحافی هایی مانند فنر زنی و یا شاسی استفاده می شود .برای خاص کردن سفارش باید از خدماتی مانند طلاکوب ، سلفون کشی و یا یووی استفاده می شود .

جنس های مختلف چاپ تقویم

تقویم دیواری حصیری

این نوع تقویم ها بر روی صفحه های چوبی از جنس حصیر چاپ میگردد که حالت آکاردئونی دارند .این نوع چاپ مانند چاپ های دیگر است و هیچگونه محدودیتی از لحتظ طرح و رنگ برای مشتری ایجاد نمی کند .

تقویم دیواری چوبی

تقویم های چوبی در واقع تقویم هایی هستند که بر روی چوب حکاکی می شوند و بسیار زیبا و خاص هستند .

تقویم دیواری فانتزی

تقویم های دیواری فانتزی عمدتا برای کودکان یا محل هایی که کودکان بیشتر حضور دارند استفاده می شود که سبک کلاسیک و جذاب دارد..

تقویم دیواری مقوایی

تقویم مقوایی که جز ساده ترین و رایج ترین نوع تقویم است که برای سفارشات با تیراژ های بالا عمدتا استفاده می شود .

انواع بروشور متناسب با سلیقه و نیاز شما

 می توانید متناسب با نیاز خود یکی از بروشورهای زیر را با ویژگی های مختلف انتخاب نمایید .

Rate this page