چاپ تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی ۱۴۰۲

یکی از وسایل پرکاربرد در سازمان ها، شرکت ها ، منازل و…. تقویم رومیزی هست هرچند که با گذر زمان و پیشرفته شدن و دیجیتالی شدن ابزار ها شاید تقویم های دیجیتالی موجود شده باشند ولی هنوز هم تقویم های چاپی جایگاه خود را حفظ کرده اند مجموعه چاپ ایران زمین یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تقویم رومیزی 1402 است. اکثر شرکت ها و سازمان ها از تقویم رومیزی به عنوان ” اصلی ترین هدیه تبلیغاتی” در سال استفاده می کنند. تقویم ها را عمدتا در پایان سال برای سال جدید چاپ می کنند و به عنوان هدیه برای همکاران، سازمان ها و مشتری ها و … ارسال می کنند.با توجه به افزایش قیمت دیگر محصولات در حال حاضر تقویم یکی از مقرون به صرفه ترین سفارشات در بین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید.

تقویم های رومیزی به صورت عمودی و افقی در سایز ها و رنگ های متنوع در مجتمع چاپ ایران زمین طراحی و چاپ می شود. طراحی و چاپ این محصول بسته به نیاز و سلیقه مشتری انجام میگیرد. برخی ازسفارشات به گونه اختصاصی و برخی عمومی هستند.

مجموعه چاپخانه ایران زمین ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

انواع تقویم متناسب با سلیقه و نیاز شما

 می توانید متناسب با نیاز خود یکی از کارت ویزیت های زیر را با ویژگی های مختلف انتخاب نمایید .

4

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی ۲۲*10

یکی از پرطرفدار ترین تقویم های رومیزی ، تقویم رومیزی با این ابعاد است. این تقویم دارای ۱۳ برگ دورو یا ۲۶ صفحه یک رو می باشد.

ویژگی های چاپ تقویم رومیزی اختصاصی زرین:

  • سایز هر برگ تقویم ۲۲*10 سانت
  • حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد
  • کاغذ گلاسه ۲۰۰ گرم
  • ۱۳ برگ دورو بدون روکش
  • امکان انتخاب رنگ میله و پایه (سفید – مشکی – قرمز – سورمه ای – سبز)
  • قابلیت چاپ تمام اختصاصی با طرح دلخواه شما
5

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی ۲۰*14.5

ابعاد این تقویم ۲۰ * ۱۴.۵،با زیر پایه مشکی ، سفید ، قرمز و سبز و با فنر پلاستیکی همرنگ قابل چاپ می باشد. این تقویم رومیزی نیز دارای ۱۳ برگ دورو می باشد.

ویژگی های چاپ تقویم رومیزی اختصاصی :

  • سایز هر برگ تقویم ۲۰*14.5 سانت
  • حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد
  • کاغذ گلاسه ۲۰۰ گرم
  • ۱۳ برگ دورو بدون روکش
  • امکان انتخاب رنگ میله و پایه (سفید – مشکی – قرمز – سورمه ای – سبز)
  • قابلیت چاپ تمام اختصاصی با طرح دلخواه شما

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی ۱۴.۸*14.6

ابعاد این تقویم برعکس دیگر تقویم های رومیزی تقریبا شبیه به مربع است  و همین اختلاف باعث شده مورد استقبال قرار گیرد. ابعاد این تقویم ۱۴.۸ در ۱۴.۶ سانتیمتر است که در ۴ رنگ پایه ، سفید ، مشکی ، قرمز و سورمه ای ارائه می شود.

ویژگی های چاپ تقویم رومیزی اختصاصی :

  • سایز هر برگ تقویم : ۱۴.۸*14.6 سانت
  • حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد
  • کاغذ گلاسه ۲۰۰ گرم
  • ۱۳ برگ دورو بدون روکش
  • امکان انتخاب رنگ میله و پایه (سفید – مشکی – قرمز – سورمه ای)
  • قابلیت چاپ تمام اختصاصی با طرح دلخواه شما

تقویم رومیزی 1402 + سفارش چاپ تقویم رومیزی

یک خرید به صرفه با سفارش چاپ از چاپ ایران زمین !! چاپخانه ایران زمین یکی از پیشکسوتان عرصه چاپ در ایران از سال 1370 شروع به کار نموده و تا کنون افتخار همکاري با شرکت ها و موسسات گوناگونی را داشته است. سعي ما در اين مکان بر اين بوده تا بتوانيم تمام نيازهاي چاپی شما مشتريان گرامی اعم از چاپ افست با دستگاه های چهار رنگ همزمان و چاپ ديجيتال را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. همچنین میتوانین برای چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بنر ، چاپ پاکت نامه و …. با ما در ارتباط باشید:

انواع پایه تقویم رومیزی

تقویم های رومیزی با پایه های سنگین بر روی میز قرار می گیرند این پایه در دو نوع سخت و غیر سخت هستند تقومی های رومیزی با پایه سخت از مقوای سخت با ضخامت بالا ساخته می شود که بر روی آن روکش های کاغذ گلاسه و همچنین سلفون کشیده می شود و قابلیت چاپ، طلاکوب و را دارد این نوع پایه ها مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و ضربه و ایستایی بالاتری هم دارند.

تقویم های رومیزی با پایه های غیر سخت یا نازک تر از جنس مقواهای ضخیم مثل گلاسه با گرماژهای بالا تر از 300 استفاده می شود. که این نوع پایه ها هم قابلیت چاپ و برش و .. را دارند ولی استایی آنها نسبت به پایه های سخت کمتر است.

نحوه ی سفارش چاپ تقویم 1402 اختصاصی

در مرحله اول انتخاب سایز و انتخاب نوع پایه است. پایه ها در انواع مختلفی وجود دارند که شامل پایه های چوبی، فلزی، مقوایی و… می باشند. انتخاب درست سایز و پایه در قیمت تقویم رومیزی بسیار تاثیر گذار است. در مرحله بعدی می توانید تصاویر با متن دلخواه خود، برای معرفی برند را برای چاپ بر روی پایه و پشت و روی صفحات انتخاب کنید.

در وهله بعدی باید به مدل چاپ (تصویر و متن) توجه داشت که می تواند به صورت طلاکوب، چاپ سیلک، حکاکی لیزری، نقره کوب و … باشد.

در مرحله آخر شما باید تعداد صفحات را انتخاب کنید که معمولا 12 یا 13 برگ است. 12 برگ برای 12 ماه سال و گاهی یک برگ برای درج مطالب و تصویر دلخواه مشتری در خصوص محصول و یا خدماتی که مشتری ارائه می دهد تعیین می شود.

مدل
ابعاد 1
ابعاد 2
ابعاد 3
ابعاد 4
ابعاد 5
تک فرمی
10*23
10*22
12*22
14*22
12*17
فرم 5/1
5*21 (A5)
23*14.5
دو فرمی
17*24

جعبه تقویم رومیزی

عمدتا برای حفاظت از هدیه آن را در جعبه هایی قرار می دهند که هم جنبه رسمی تری دارد و هم تاثیر بیشتری در نگهداری محصول تا رسیدن به دست مشتری دارد. که شما می توانید در این قسمت هم از جعبه های اختصاصی با لوگو و نام شرکت خود سفارش دهید تا محصولی کاملا اختصاصی را به دست مصرف کننده برسانید..

فروش تقویم رومیزی در سراسر ایران

نه تنها در اصفهان و شاهین شهر بلکه شما در هر نقطه از ایران عزیز که باشید، می توانید با مراجعه به وب سایت و تماس با مجموعه محصول مورد نظر خود را انتخاب و دریافت قیمت کنید و نهایتا برای راحتی مشتریان عزیز نمونه کارها را به سراسر ایران از طریق پست ارسال می کند.

4.7/5 - (3 امتیاز)