فاکتور و قبض

طراحی و چاپ فاکتور در اصفهان و شاهین شهر
چاپ فاکتور

چاپ فاکتور

فاکتور یک قطعه کاغذ شبیه به دسته چک در سایز حدودا یک سوم A4 که به عنوان ضمانت خرید توسط فروشنده به خریدار ارائه میشود. که ستون سمت چپ فاکتور برای فروشنده و ستون بزرگتر در سمت راست فاکتور برای خریدار است زیبایی فاکتور میتواند تاثیر خوبی روی مخاطب بگذار همچنین اعتبار مجموعه شما را در ذهن مخاطب دو چندان میکند اگر برای طراحی و چاپ فاکتور به دنبال مجموعه ای کارا هستید مجموعه چاپخانه ایران زمین در خدمت شماست. چاپ فاکتور کاربن لس و چاپ فاکتور تحریر با زیر فاکتور های الوان و چاپ فاکتور مالیاتی در انواع گوناگون از جمله فاکتور های قابل عرضه مجموعه می باشد.

منظور از چاپ فاکتور یا قبض درکل به معنای چاپ قبض انبار، چاپ مبایعه نامه، چاپ قولنامه، چاپ رسید، چاپ قبض، چاپ قبض پارکینگ و هرآنچه که نیاز به چاپ، شماره و پرفراژ باشد را فاکتور می نامند. در نتیجه شما مشتریان عزیز میتوانید به عنوان مثال برای چاپ فاکتور سایز مورد نظر خود را انتخاب کرده سپس باتوجه به راهنمای سفارشات، سفارش خود را ثبت کنید.

مجموعه چاپخانه ایران زمین ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه.

انواع چاپ فاکتور متناسب با سلیقه و نیاز شما

 می توانید متناسب با نیاز خود یکی ازفاکتورهای زیر را با ویژگی های مختلف انتخاب نمایید .

چاپ فاکتور سنگبری در اصفهان
چاپ فاکتور مبل فروشی
چاپ فاکتور تنظیم موتور در شاپور

دسترسی سریع چاپ فاکتور

چاپ فاکتور تحریر ۷۰

چاپ فاکتور کاربن لس NCR

چاپ فاکتور تحریر80 (مخصوص پرینتر)

چاپ فاکتور قبضی

چاپ فاکتور کاربن لس NCR

چاپ فاکتور کاربن لس NCR

یکی از پر مصرف تورین فاکتور ها ، چاپ فاکتور کاربن لس است برای نوشتن این فاکتور لازم نیست بین برگه های فاکتور کاربن قرار دهید چرا که خود برگه های فاکتور دارای کاربن هستند که میتوان با تک رنگ مشکی یا سورمه ای ، دو رنگ قرمز مشکی و یا چهار رنگ به صورت صحافی شده کامل و با شماره ملخی فارسی و به صورت 2 برگی ،3 برگی، 4 برگی چاپ کرد.
چاپ فاکتور در سایزهای A3 ، B4 ، A4 ، B5 ، A5 ، B6 ، A6 انجام میشود. کاغذ کاربن دار یا همان NCR نوعی کاغذ خارجی است که برگ رو سفید و برگه های زیرین رنگی است و تمام برگه های رو و زیر 60 گرم است. “در چاپ فاکتور به ازای هر شماره متناسب با تعداد برگ انتخابی شما برگه تحویل داده خواهد شد. به عنوان مثال در انتخاب 2000 شماره 3برگی، به ازای هر شماره 3برگه تحویل میشود یعنی برای سفارش 2000 شماره 6000 برگ تحویل داده خواهد شد.”

چاپ فاکتور تحریر ۷۰

این نوع چاپ فاکتور تحریر ۷۰ گرم به دلیل قیمت مناسبی که دارد جزو پر مصرف ترین فاکتور های داخل بازار است فاکتور تحریر بین صفحاتش کاربن دارد  چاپ فاکتور تحریر در ۴ رنگ: تک رنگ مشکی، چاپ فاکتور ۲رنگ قرمز و مشکی ، چاپ فاکتور تمام رنگی و یک نوع فاکتور تحریر ۷۰ گرم با زیر الوان ۷۰ گرم تک رنگ می باشد. چاپ فاکتور تحریر به صورت صحافی شده کامل و با شماره ملخی قرمز فارسی می باشد که به صورت ۲برگی و ۳برگی قابل ارائه میباشد.این فاکتور را می توان ارزان ترین نوع فاکتور موجود در بازار دانست،و همانطور که گفتیم این فاکتور کاربتن ندارد پس برای کپی شدن نوشته های برگه اول بر روی برگه دوم، باید از کاربن در بین برگه اول و دوم استفاده کرد.  “در چاپ فاکتور به ازای هر شماره متناسب با تعداد برگ انتخابی شما برگه تحویل داده خواهد شد. مثلا در انتخاب ۲۰۰۰ شماره ۳برگی، به ازای هر شماره ۳برگه تحویل میشود یعنی برای سفارش ۲۰۰۰ شماره ۶۰۰۰ برگ تحویل داده خواهد شد.”

چاپ فاکتور قبض یک سوم A4

از دیگر محصولات چاپ فاکتور مجموعه ، چاپ فاکتور قبضی یک سوم A4 می باشد. چاپ فاکتور قبضی به دو صورت تک برگی ( دسته چکی ) و ۲برگی یا ۳ برگی ارائه میشود. چاپ فاکتور های ۲برگی یا ۳برگی قبضی نیز به دوصورت تحریر ۷۰ با زیر الوان ۶۰ گرمی و یا کاربن لس عرضه و چاپ خواهد شد. کلیه فاکتور های قبضی مجموعه به صورت تک رنگ مشکی چاپ میشود. چاپ فاکتور قبضی به صورت صحافی شده کامل و با شماره ملخی قرمز فارسی می باشد.
“در چاپ فاکتور به ازای هر شماره متناسب با تعداد برگ انتخابی شما برگه تحویل داده خواهد شد. به عنوان مثال در انتخاب ۲۰۰۰ شماره ۳برگی، به ازای هر شماره ۳برگه تحویل میشود یعنی برای سفارش ۲۰۰۰ شماره ۶۰۰۰ برگ تحویل داده خواهد شد.”

چاپ فاکتور تحریر 80 زیر الوان 80

چاپ فاکتور تحریر 80 گرم سفید با زیر الوان 80 گرم از سری فاکتور هایی است که مناسب پرینتر می باشد و برای شرکت ها و مجموعه هایی که تمایل دارند فاکتور های خود را به صورت سیستمی و با پرینتر صادر نمایند بسیار مناسب می باشند. این سری فاکتور ها هم مشابه فاکتورهای تحریر دست نویس بدون کاربن می باشند و اگر بخواهید از این فاکتور ها با دست استفاده نمایید باید بین نسخه های فاکتور از کاربن جداگانه استفاده نمایید. فاکتور های تحریر 80 با زیر الوان 80 گرم به دلیل اینکه بیشتر برای استفاده در پرینتر سفارش داده میشوند در 2 سایز A4 و A3 و به صورت دوبرگی و سه برگی و فقط به صورت تک رنگ مشکی امکان چاپ دارد.

“در چاپ فاکتور به ازای هر شماره متناسب با تعداد برگ انتخابی شما برگه تحویل داده خواهد شد. به عنوان مثال در انتخاب ۲۰۰۰ شماره ۳برگی، به ازای هر شماره ۳برگه تحویل میشود یعنی برای سفارش ۲۰۰۰ شماره ۶۰۰۰ برگ تحویل داده خواهد شد.”

تفاوت قبض رسید و فاکتور فروش

حتما تا به حال قبض رسید گرفته اید مثلا ممکن است در شرکت یا مغازه ای پول یا کالایی رد و بدل شود و در ازای کالایی که میدهند و یا تحویل میگیریند باید به عنوان تایید کاغذی بدهند یا تحویل بگیرند امروزه بیشترین کاربرد کاغذ رسید در پارکینگ خودرو است. قبض رسید نسبت به فاکتور فروش اکثر در اندازه دسته چک و یا اندازه A6 14.5*5 طراحی می شوند.  در صورتی که نیاز به چاپ قبض دارید باز می توانید بصورت آنلاین در سایت ما سفارش دهید.

تفاوت چاپ قبض و چاپ فاکتور

فاکتور فروش سفارشی

این فاکتور فقط برای شما بله خود شما طراحی میشود که میتوانید از آن برای فروش و ارائه ی آن به مشتری استفاده کنید همچنین میتوانید آیتم های مختص به خود را در آن قرار داده و با فاکتور های کاربن لس برای ثبت جزئیات فروش مانند شرح مورد موجود ، تاریخ ، نام خریدار ، آدرس و سایر موارد مربوط به فروش دیگر لازم به کاربن نیست و بدون آن دو دو برگه این اطلاعات چاپ میشود و یک نسخه برای شما و یک نسخ برای مشتری خواهد ماند.

اگر میخواهید سفارش اینترنتی طراحی فاکتور فروش داشته باشید چه به فرم های 2 برگی و چه فاکتورهای 3 برگی  مجموعه چاپ ایران زمین میتواند بهترین را ارائه دهد فاکتورها به صورت کتابچه با 100 برگ در هر بسته چاپ می شوند. شما میتوانید تعداد قطعات ، شماره گذاری ، اندازه ، مقدار ، رنگ و …  را خودتان انتخاب کنید. همچنین می توانید فاکتورهای فروش را به صورت تمام رنگی سفارش دهید.

لینک پیشنهادی : سفارش چاپ تراکت 

تقویت مارک تجاری با استفاده از فاکتور فروش سفارشی

همانند چاپ کارت ویزیت که میتوانست به تقویت برند ما کمک کندی یکی دیگر از راه های تقویت برند چاپ نام تجاری روی فاکتور فروش است که به اصطلاح از جمله برند سازی مویرگی است . علاوه بر آن شخصی کردن فاکتور فروش شما میتواند نمای کاملا حرفه ای را در ذهن مشتری تداعی کند و همچنین این فاکتور ها و سا رسید ها میتواند کمک کند که شما با شرکت های بزرگ مقایسه شوید این در ناخودآگاه مشتری است .

سفارش چاپ فاکتور

مجتمع چاپ ایران زمین به عنوان اولین مرکز چاپ انحصاری در اصفهان، بزرگترین چاپخانه تخصصی چاپ، شماره و صحافی کاغذهای کاربن است که بیشترین تعداد ماشین آلات پیشرفته درآن مشغول به کار هستند.این مجتمع توانایی چاپ، شماره زنی، پرفراژ و ترتیب تا بیش از 10،000،000 برگ را با بالاترین کیفیت و سرعت با بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های چاپ افست را دارد.

از اهداف مجتمع چاپ ایران زمین اصفهان این است که مشتریان ما از زمان سفارش تا تحویل کالا از خدمات ما راضی و کالا را با بالاترین کیفیت و به آسانی دریافت کنند. مجتمع چاپ ایران زمین با فرم های عمومی چاپ فاکتور در ایران سامانه فروش آنلاین را راه اندازی کرده است که شامل: چاپ فاکتور کاربن دار، تحریر، چاپ فاکتور مالیاتی، رسمی، صورتحساب کالا و خدمات، چاپ قبض، چاپ فاکتور فوری و… می باشد.

طراحی و چاپ فاکتور ارزان

از آنجایی که در این دنیای پر هزینه صرفه جویی در هزینه ها میتواند به شما به مدیریت بودجه کمک کنید میتوانید این کار را به ما بسپارید چرا که تیم کاربلد و مجرب مجتمع چاپ ایران زمین با آشنایی کامل به امور چاپ و با دارا بودن تجربه کاری  فاکتور مد نظر را با قیمت ارزان به شما تحویل میدهد. فاکتورهای فروشی معمولا در اندازه A4 وA5  هستند. البته این امکان وجود دارد که فاکتور فروش با توجه به نیازهای مشتریان سفارشی و اختصاصی طراحی و چاپ شود.

لینک پیشنهادی : سفارش آنلاین چاپ پاکت

چه رنگی فاکتور خود را چاپ کنیم؟

شما میتوانید با توجه به رنگ سازمانی ، روانشناسی رنگ ها (انتخاب رنگ با توجه به نوع کسب و کار)، سلیقه ی شخصی و… رنگ فاکتور را انتخاب کنید :

  • فاکتور تحریر تک رنگ سرمه ای
  • فاکتور تحریر تک رنگ قرمز
  • فاکتور تحریر دو رنگ قرمز مشکی
  • فاکتور تحریر چهار رنگ (بدون محدودیت رنگ)
  • فاکتور تحریر تک رنگ مشکی

چاپ فاکتور در چه ابعادی امکان پذیر است؟

چاپ فاکتور تحریر در سایزهای A6 ، A5 ، A4 ،A3 ، B6 ، B5 ، B4 قابلیت چاپ دارد . شما می توانید بر اساس نیاز، سفارش خود را نهایی کنید.

  • فاکتور تحریر A6 : اگر به دنبال فاکتور های کوچک هستید ما به شما چاپ فاکتور A6 را پیشنهاد میدهیم که در سایز 10 در 14.5 سانتی متر چاپ میشود.
  • فاکتور تحریر A5 : این سایز بیشتر در بین افراد کاربرد دارد که میتوانید به صورت 2 یا 3 برگی در سایز 14.5 در 20 چاپ کنید.
  • فاکتور تحریر A4 : اگر فاکتور رسمی برای ارسال به اداره مالیان یا شرکت های معتبر لازم دارید این سایز بهترین گزینه برای شماست که در سایز 20 در 29 چاپ می شود،همچنین  شما می توانید چاپ فاکتور تحریر A4 را در دو مدل 2 برگی و 3 برگی ثبت سفارش کنید .
  • فاکتور تحریر A3 : چاپ فاکتور تحریر A3 بیشتر برای مشاوران املاک استفاده میشود که در دو نوع 2 و 3 برگی استفاده میشود و و بزرگترین سایز فاکتور است.
  • فاکتور تحریر B6 : فاکتور تحریر B6 بین سایز های A6 و A5 است که سایز آن سایز 12 در 17 است.
  • فاکتور تحریر B5 : این مدل فاکتور نیز جزو چاپ فاکتور های پر طرفدار است که سایز آن مابین سایز های A5 و A4 است . فاکتور تحریر B5 در سایز 17 در 24 در دو نوع دو برگی و 3 برگی قابل ارائه است .
  • فاکتور تحریر B4 : این فاکتور در سایز 24 در 34 است که بیشتر زمانی استفاده میشود که شما محصولات زیادی برای نوشتن داخل آن داشته باشید.

قیمت چاپ فاکتور

تعداد نسخه ، نوع کاغد کاربن دار (کاربن لس) یا بدون کاربن، نوع چاپ ، چاپ افست یا ریسو نوع کاغد الوان ایرانی یا اندونزی ،سایز و ابعاد ، صحافی سرچسب یا پرفراژ دار بودن ، شماره دار بودن یا بدون شماره بودن از عوانل مشخص کننده قیمت چاپ فاکتور است . برای دریافت قیمت میتوانید با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته 09136971749 و به رایگان مشاوره و قیمت بگیرید.

سفارش آنلاین چاپ فاکتور

فاکتور آنلاین : همانطور که در بالا گفتیم میتوانید طرح مورد نظر خود را در نظر گرفته و سفارش چاپ فاکتور خود را با کمترین زمان و بهترین کیفیت به ما بسپارید همچنین با چاپ فاکتور با قیمت ارزان میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بودجه ی خود را در زمینه ی دیگری قرار دهید. چاپ ایران زمین ارائه دهنده چاپ فاکتور قبضی ، چاپ فاکتور رسمی و کاربن لس به صور2 و 3 برگی در ابعاد مختلف میباشد.

4/5 - (9 امتیاز)