بهترین هدیه برای افتتاحیه شرکت
دی 07 1401

بهترین هدیه برای افتتاحیه شرکت

بهترین هدیه برای افتتاحیه شرکت

اگر به تازگی دوست ، همکار و یا اقوام شما شرکت یا دفتر کاری افتتاح کرده اند و شما سردرگم خرید یک هدیه ی برای افتتاحیه هستید با ما همراه باشید تا چند مورد از هدیه های مناسب را بررسی خواهیم کرد که بتوانید برای آن ها بخرید و علاوه بر هدیه ی ماندگار هدیه ی شیک و زیبا داشته باشید.انتخاب نوع هدیه مهم تر از میزان هزینه ای است که شما برای آن ها در نظر دارید پس سعی کنید در عین شیک بودن کاربردی نیز باشد.

لینک پیشنهادی : تراکت تبلیغاتی 

چاپ روی لیوان سرامیکی

یکی از ساده ترین نوع هدیه که میتوانید به فردی که شرکت افتتاح کرده لیوان سرامیکی هست که میتوانید برند سازمانی ویا عکس فرد را روی آن چاپ کنید که علاوه بر زیبایی،کاربردی نیز هست و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.

چاپ عکس روی لیوان با عکس خانوادگی

چاپ روی پدموس

این یکی از زیباترین و جدید ترین هدیه هایی است که میتوانید سفارش دهید چاپ روی پد موس یکی از هدیه های ماندگار برای افراد است شما با عکس های خاص و زیبا می توانید یک پدموس خاص و ماندگاری را به دیگران هدیه بدهید.

چاپ روی پد موس

چاپ کاغذ یادداشت

می تواند این کاغذ را در قالب سایز های ۱۰ در ۱۰ و یا سایز ۱۰ در ۱۴ بصورت سایز A6 چاپ و در صورت نیاز از سمت بالا سرچسب بزنید. شما می توانید با یک طراحی ساده ولی زیبا و خاص یک کاغذ یادداشت زیبایی را به دوستان خود هدیه بدهید.

چاپ کاغذ یادداشت

عکس روی شاسی

برای چاپ عکس روی شاسی به صورت دیواری و یا روی میز کار کافی است یک عکس قدیمی و یا عکس یادگاری با خودتان را روی شاسی قرار بدهید.

چاپ فلش تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای جدید و شیک که میتوانید به افراد هدیه دهید چاپ فلش تبلیغاتی است  که میتوانید اسمتان را یا یک جمله زیبا روی فلش چاپ کنید اینطوری با یک هزینه ی معقول هدیه ی ماندگاری به مخاطب خود داده اید و هر بار که از آن فلش فلش استفاده میکند به یاد شما خواهد بود.

چاپ فلش تیبلیغاتی چاپ ایران زمین

سررسید اختصاصی

برای این هدیه میتوانید اسم خودو یا یک جمله زیبا را روی سررسید درج کرده و چاپ کنید و از آن جایی که سر رسید ها دور انداخته نمیشوند چون معمولا اطلاعات در آن ها کاربردی است میتوانید یک هدیه ی ماندگار به مخاطبتان تقدیم کنید.

چاپ سررسید اختصاصی

سفارش پرچم

اگر لوگو شرکت را در اختیار دارید یا میتوانید آن را دریابید بهترین هدیه برای او یک پرچم است که روی آن لوگو شرکت چاپ شده باشد.

سفارش پرچم

سخن آخر

اگر موارد بالا از نظر شما مورد مناسبی برای هدیه دادن نبود میتوانید هدایایی مانند ست اداری پاوربانک،فندک،گلدان،تابلو،خودکار و…. نیز ایده بگیرید ما سعی کردیم بهترین هدیه برای افتتاحیه شرکت برای شما گرد آوری کنیم برای مشاوره بیشتر با کارشناسان چاپ ایران زمین در ارتباط باشید.

Rate this post

Leave a Reply